הכירו את 5 מלונות היוקרה הטובים ביותר באמסטרדם ל-2023

אילו מלונות 5 כוכבים באמסטרדם זכו להמלצות הגבוהות ביותר ברשת? מה הם מציעים והיכן הם ממוקמים? ומהם המחירים הממוצעים בהם לעונת התיירות 2023? אתר "מלונות 5 כוכבים בלבד" עם כל הפרטים.


הכירו את 5 מלונות היוקרה הטובים ביותר באמסטרדם ל-2023
    
אמסטרדם (Amsterdam) היא אחד היעדים האהובים ביותר על התיירים הישראלים בין אם מדובר בצעירים ובין אם מדובר בזוגות או משפחות והעיר פופולרית מאוד בכל עונות השנה. גם אוהבי המלונות היוקרה, יוכלו למצוא באמסטרדם את כל הרשתות המוכרות והגדולות של מלונות הפאר כמו הילטון, אינטרקונטיננטל, וולדורף אסטוריה ועוד.

כמו בערים מערביות גדולות נוספות, מלונות היוקרה של אמסטרדם ידועים בעיקר בזכות השירות האדיב והמפנק, עיצוב מוקפד של חללי הפנים והחדרים, מתקנים ברמה גבוהה וגם רמה קולינרית גבוהה במיוחד. היום באתר "מלונות 5 כוכבים בלבד" נציג לכם את מלונות היוקרה באמסטרדם הטובים ביותר שזכו למספר הגבוה ביותר של ההמלצות ברשת באתרים המובילים ונבדוק מה הם מציעים וכמה תעלה חופשה מפנקת באמסטרדם. מתחילים.

5 המלונות היוקרה הטובים ביותר באמסטרדם לפי טריפ אדווייזר


להלן 5 מלונות היוקרה הטובים ביותר לפי דירוג הגולשים באתר ביקורות המלונות הגדול בעולם "טריפ אדווייזר" לפי פילוח של מלונות יוקרה בלבד:

  1. מלון וולדורף אסטוריה אמסטרדם (Waldorf Astoria Amsterdam)
  2. מלון אינטרקונטיננטל אמסטל אמסטרדם (InterContinental Amstel Amsterdam)
  3. מלון א-היאט אנדז אמסטרדם פרינסנחראכט (Andaz Amsterdam Prinsengracht - A Hyatt Hotel) ‬
  4. מלון קונסרבטוריום אמסטרדם (Conservatorium Hotel)
  5. מלון סופיטל לג'נד גרנד אמסטרדם (Sofitel Legend The Grand Amsterdam)

החל מ-1000 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות היוקרתיים ביותר באמסטרדם ב-2023?


מבדיקה שערכנו במספר אתרי הזמנות מלונות בינלאומיים ואתרי השוואת מחירים בתאריכים שונים כמו חודשי הקיץ יולי אוגוסט, עונת החגים ראש השנה, סוכות ופסח ובחודשי החורף, מצאנו כי מחירי מלונות 5 הכוכבים הטובים והמומלצים ביותר באמסטרדם מתחילים בסביבות ה-1000 ש"ח לזוג ללילה ומטפסים עד לאיזור של 2500 ש"ח.

ישנם גם כמה מלונות 5 כוכבים באמסטרדם שמצאנו בפחות מ-1000 ש"ח אך הרוב המוחלט של מלונות הפאר בעיר נמצאים בממוצע של כ-1500 ש"ח לזוג ללילה.

המלצה: כלל ברזל במלונות 5 הכוכבים של אמסטרדם הוא ככל שתתרחקו מהמרכז, כך מחיר המלון יהיה זול יותר.

מלונות 5 כוכבים מומלצים באמסטרדם ב-2023


להלן רשימה של מלונות היוקרה באמסטרדם שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:

מלון וולדורף אסטוריה אמסטרדם (Waldorf Astoria Amsterdam)

     
אם אתם רוצים לבלות במלון שבו כל שועי העולם החל מליידי גאגא, פול סיימון ואחרים ועד דיפלומטים חשובים מבלים, מלון זה הוא בשבילכם. אוהבי הלוקשרי כבר בוודאי מכירים את רשת המלונות היוקרתית וולדורף אסטוריה שנחשבת לאחת מהמובילות ביותר בשוק מלונות היוקרה ומלון וולדורף אסטוריה הממוקם לו בלב אמסטרדם בשורת בניינים מפוארים מהמאה ה-17 ובמרחק הליכה מרמברנדטפליין, ממוזיאון הרמיטאז' ואטרקציות רבות נוספות, הוא כנראה המלון היוקרתי הטוב ביותר בעיר.

מלון זה נחשב אמנם לאחד היקרים ביותר בעיר אך לפי התגובות וחוות הדעת ברשת ניתן להבין כי הוא כנראה שווה זאת. מדובר במלון 5 כוכבים מפואר ביותר המציע חדרים וסוויטות יוקרתיות וסופר מעוצבות בסגנון המשלב בין סגנון מודרני לבין עיצוב הולנדי אותנטי. במלון תמצאו מסעדת מישלן 2 כוכבים ומועדון ספא אקסלוסיבי עם בריכה מקורה ומתקנים חדישים.

הביקורות ברשת על המלון מהללות ומשבחות וכך באתר בוקינג למשל זכה המלון לציון מעולה של 9.4 על סמך כ-500 חוות דעת מאומתות. בטריפ אדוויזר דורג המלון במקום ה-4 מבין כל מאות המלונות שבאמסטרדם ולא רק בין מלונות היוקרה בלבד. גם תיירים ישראלים רבים שלא נרתעו מהמחיר הגבוה של המלון, הגיעו ולנו במלון וכתבו ביקורות חיוביות על המלון ברשת.

אין ספק שאם אתם מחפשים את המלון המפואר והמפנק ביותר באמסטרדם, מלון זה לפי הביקורות ברשת, ראוי להיכנס לרשימה זו. המחיר הממוצע במלון מתחיל בכ-2300 ש"ח לזוג ללילה ומטפס מעלה בהתאם לרמת החדר.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד


מלון לאקז'רי סוויטס אמסטרדם (Luxury Suites Amsterdam)

אם אתם אוהבים מלונות עם חדרים ענקיים ומפוארים המעוצבים בקפידה ובטעם טוב, כדאי לכם לבדוק את מלון הסוויטות לאקז'רי סוויטס הממוקם ברובע התעלות המפורסם של אמסטרדם. מלון 5 כוכבים זה מציע סוויטות מפוארות וענקיות החל מ-50 מ"ר לסוויטה הכוללות פינת ישיבה, חדר רחצה גדול ויוקרתי במיוחד, מיטת קינג סייז ומטבח מאובזר.

המלון ממוקם במרכז העיר וקרוב לאטרקציות כמו כיכר דאם, הארמון המלכותי ומוזיאון בית רמברנדט ולמרכזי קניות גדולים.

גולשים רבים ברשת כולל ישראלים רבים המליצו על המלון ובאתר בוקינג זכה המלון לציון מעולה של 9.2 לפי כ-500 חוות דעת מאומתות. המלון מציע סוויטות בדרגות שונות כאשר המחיר הממוצע מתחיל ב-1200 ש"ח לזוג ללילה לסוויטה רגילה ועולה עד לכ-4500 ש"ח לפנהאוז מפואר עם נוף לתעלה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד

מלון א-היאט אנדז אמסטרדם פרינסנחראכט (Andaz Amsterdam Prinsengracht - A Hyatt Hotel)

  
מלון נוסף שחייב להצטרף לרשימה הוא מלון 5 הכוכבים א-היאט של רשת מלונות היוקרה אנדז. מלון מפואר זה מדורג מצוין בכל אתרי התיירות המובילים בעולם ומדורג במיקומים הגבוהים ביותר לפי ביקורות הגולשים ברשת. כך באתר טריפ אדווייזר למשל, דורג המלון במקום ה-3 מבין מלונות היוקרה בעיר ובמקום ה-9 מבין כל מלונות אמסטרדם. גם באתר בוקינג זכה לציונים מעולים מצד הגולשים וקיבל את הציון 9.2.

חדרי המלון עוצבו באופן מודרני ואינדיבידואלי ע"י מעצב בעל שם והדבר ניכר היטב כשצופים בתמונות החדרים של המלון. ישנם 122 חדרים במלון המחולקים לרמות שונות החל מחדרי קינג זוגיים ועד לסוויטות מפוארות. החדרים כוללים פינת ישיבה, מיטה זוגית גדולה, טלוויזיה עם מסך שטוח ומוצרי טיפוח בחדר הרחצה.

גם מיקומו של המלון הוא מצוין וזכה להמלצות רבות כאשר בית אנה פרנק ומונומנטים נוספים נמצאים קרוב מאוד למלון. גם כיכר ליידספליין שבה אפשר למצוא מסעדות וברים רבים נמצאת קרוב מאוד למלון.

מחיר החדרים במלון מתחיל ב-1100 ש"ח לזוג ללילה בממוצע לחדרים ומגיע עד ל-3500 ש"ח לסוויטה המפוארת ביותר.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד

מלון ארט'אוטל אמסטרדם (art'otel amsterdam)

   
מלון ארט'אוטל אמסטרדם הוא אולי מלון 5 הכוכבים הפופולרי והמומלץ ביותר בקרב התיירים הישראלים באמסטרדם ועם ציון מעולה של 9.1 באתר בוקינג ו-82 חוות דעת ישראליות באתר (נכון לזמן כתיבת שורות אלו) שרובם המכריע הן ביקורות חיוביות, קשה מאוד להתווכח.

המלון זכה לשבחים רבים על מיקומו המצוין, על העיצוב, האוכל ורמת השירות הגבוהה שמציע צוות המלון. גם מחיר המלון שעומד על כ-1000 ש"ח לזוג ללילה בממוצע, זכה לביקורות אוהדות על תמורה מצויינת למחיר.

מיקומו של המלון הוא ממול התחנה המרכזית באמסטרדם - איזור מרכזי ומומלץ בעיר ומשם במרחק הליכה תוכלו להגיע לבית אנה פרנק, כיכר דאם, הארמון המלכותי ואטרקציות נוספות. חדרי המלון המעוצבים בסגנון אומנותי מודרני כוללים תאורת אווירה, חדרי רחצה עם מקלחת גשם, מיני בר ומכונת אספרסו. אין ספק שזהו מתמודד ראוי על מלון היוקרה הטוב ביותר באמסטרדם.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד

מלון סופיטל לג'נד גרנד אמסטרדם (Sofitel Legend The Grand Amsterdam)

  
עוד מלון יוקרתי באמסטרדם שמדורג גבוה מאוד באתר טריפ אדווייזר (מקום 5 מבין מלונות היוקרה ומקום 11 מבין כל מלונות אמסטרדם) ובאתר בוקינג (זכה לציון 9.1 על סמך כ-700 חוות דעת מאומתות), הוא מלון סופיטל אמסטרדם הממוקם במרחק של כ-5 דקות הליכה מכיכר דאם.

המלון מפואר מאוד ומציע גם מסעדה בעלת כוכב מישלן המתמחה בפירות ים אורגניים, איזור ספא מפואר הכולל בריכה מחוממת, סאונה וחמאם. רמת השירות של המלון וכן מיקומו המרכזי זכו לתגובות מצויינות ולציונים מעולים ברשת.

המלון קרוב במרחק הליכה לאטרקציות ומונומנטים רבים באמסטרדם כמו מוזיאון ואן גוך, בית אנה פרנק וכיכר דאם. מחיר החדרים במלון מתחיל בממוצע ב-1200 ש"ח לזוג ללילה ומטפס מעלה עד לאיזור ה-3500 ש"ח לסוויטות המפוארות ביותר.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד

מלונות יוקרה מומלצים נוספים באמסטרדם


והנה לסיום, עוד כמה מלונות 5 כוכבים שנחשבים לטובים ביותר באמסטרדם לפי הביקורות ברשת באתרי התיירות המובילים.
  • מלון אינטרקונטיננטל אמסטל אמסטרדם (InterContinental Amstel Amsterdam) - מלון מפואר מאוד בבניין מרשים ביותר. דורג במקום השני באתר טריפ אדווייזר מבין כל מלונות היוקרה באמסטרדם. כ-2000 ש"ח בממוצע לזוג ללילה.
  • מלון סבן וואן סבן אמסטרדם (Hotel Seven One Seven) - מלון 5 כוכבים יוקרתי קטן המציע 9 חדרים וסוויטות יוקרתיות. זכה לציון מצוין של 9.2 בבוקינג. החל מ-2000 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון אוקורה אמסטרדם (Hotel Okura Amsterdam) - מלון מומלץ מאוד המתאים למי שמחפש מלון 5 כוכבים באמסטרדם במחירים זולים יחסית. המלון ממוקם באיזור רובע דה פייפ המעולה וכולל מסעדות שזכו בכוכבי מישלן. כ-900 ש"ח בלבד לזוג ללילה.
  • מלון בילדרברג גרדן אמסטרדם (Bilderberg Garden Hotel) - עוד מלון 5 כוכבים זול מאוד באמסטרדם הממוקם קצת רחוק מהמרכז ולכן מציע מחירים המוכים יותר. מי שמחפש מלון יוקרתי וזול באמסטרדם, זהו ללא ספק אחד המומלצים ביותר בקטגוריה זו. תוכלו למצוא מחירים ומבצעים במלון זה בכ-500 ש"ח לזוג ללילה.
תמונה: Andreas Dantz פליקר (CC BY 2.0)

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה