הקלאבים והמלונות המפוארים והיוקרתיים ביותר באנטליה ל-2023

בואו להכיר את הקלאבים והמלונות הכי מפוארים באנטליה. איזה מלון זכה לדירוג הטוב ביותר ברשת? ואיזה מלון יעלה לכם לא פחות מ-9000 ש"ח ללילה? כל מה שרציתם לדעת על פאר באנטליה בכתבה הבאה.


הקלאבים והמלונות המפוארים והיוקרתיים ביותר באנטליה ל-2023
    
למרות העליה והירידה ביחסי טורקיה - ישראל, התיירים הישראלים ממשיכים להצביע ברגליים וממשיכים לנפוש בקלאבים הגדולים והמפוארים של אנטליה המציעים חופשת מלכים בסגנון הכל כלול ואירוח כיד המלך.
   
היום לקראת עונת התיירות החדשה וחגי תשרי ראש השנה, יום כיפור וסוכות, החלטנו לבדוק עבורכם מהם הקלאבים שנחשבים ליוקרתיים ולמפוארים ביותר באיזור אנטליה - מלונות 5 כוכבים שלא תרצו לצאת מהם אפילו לשנייה, ושזכו להמלצות החמות ביותר ברשת. אז הנה לפניכם הרשימה המלאה.

5 המלונות המפוארים והטובים ביותר באנטליה לפי טריפ אדווייזר


להלן 5 המלונות הטובים ביותר באתר "טריפ אדווייזר" לפי פילוח של מלונות 5 כוכבים ומלונות יוקרה בלבד:

  1. מלון מקס רויאל באלאק (Maxx Royal Belek Golf Resort)
  2. מלון איידינבי קינגס פאלאס (Aydinbey King's Palace)
  3. מלון רגנום קאריה (Regnum Carya Golf & SPA Resort)
  4. מלון קמר ריסורט אנטליה (Kemer Resort Hotel)
  5. מלון מקס רויאל קמר (Maxx Royal Kemer Resort)

 

כ-1000 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המפוארים ביותר באנטליה ב-2023?


מבדיקה מעמיקה שערכנו במספר אתרי הזמנות מלונות בינלאומיים כמו בוקינג, הוטלס קומביינד ואתרים נוספים עבור מלונות וקלאבים 5 כוכבים מפוארים באנטליה בתקופת הקיץ ובתקופת החגים של ראש השנה וסוכות מצאנו כי המחיר הממוצע הכללי עומד על כ-1000 ש"ח לזוג ללילה.

אמנם, אפשר למצוא גם מלונות ב-700 ש"ח לזוג ללילה, אך מאידך תוכלו למצוא מלונות מפוארים בתקופות אלו גם ב-2000 ש"ח ומעלה ולכן ניתן לומר בצורה גסה כי המחיר הממוצע למלונות מפוארים אלו שגם קיבלו את ההמלצות הטובות ביותר ברשת עומד על כ-1000 ש"ח לזוג ללילה.

מלונות מפוארים באנטליה 2023


לפניכם מלונות 5 כוכבים הכי מפוארים באנטליה שזכו גם להמלצות ולחוות הדעת הטובות ביותר ברשת בקרב גולשים ישראלים וגולשים מרחבי כל העולם:

מלון רגנום קאריה (Regnum Carya Golf & SPA Resort)


   
מלון רגנום קאריה הוא ללא ספק אחד הקלאבים המפוארים והיוקרתיים ביותר באנטליה. לא סתם המלון מדורג במקום החמישי בטריפ אדווייזר מתוך לא פחות מ-1600 מלונות!

מדובר באתר נופש עצום בגודלו המציע מעל 500 חדרים וסוויטות מפוארות ומרהיבות. המלון עצמו ממוקם באיזור באלאק על חוף הים עם גישה לחוף פרטי של המלון כמובן ומציע את כל מה שרק חלמתם עליו - אירוח הכל כלול "אולטרה" שכולל בין היתר מסעדות, קונדיטוריות, מזנונים ועוד, בריכת שחייה מקורות ובריכות שחייה חיצוניות הכוללות מגלשות מים ומיני פארק מים הכולל בריכת גלישה ובריכת גלים, מרכז ספא יוקרתי ובקיצור אירוח 5 כוכבים אמיתי.

המלון זכה לביקורות נלהבות ברשת כולל ממטיילים ישראלים רבים וזכה לציון המעולה 9.3 באתר בוקינג על סמך כ-450 חוות דעת מאומתות.

המחיר הממוצע במלון מתחיל ב-2600 ש"ח לחדר ג'וניור לוקשרי לזוג + ילד ומטפס עד ל-9000 ש"ח לסוויטות ווילות פאר ברמות הגבוהות ביותר.

להזמנת חדר במלון באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטלס קומביינד 

מלון פיים רזידנס לארה (Fame Residence Lara & Spa)

  
אם אתם מחפשים גם מלון 5 כוכבים מפואר הכל כלול באנטליה, גם מלון הכולל מגלשות מים לילדים, גם מלון שזכה להמלצות מצויינות ברשת וגם מלון במחיר זול בהחלט, כנראה שמלון פיים רזידנס הוא המלון המתאים ביותר בשבילכם.

מלון זה ממוקם באיזור לארה שבמחוז אנטליה ויושב כמובן על שפת הים עם חוף פרטי וגישה ישירה אל החוף. המלון מלא בבריכות שחיה ענק מרשימות ומרהיבות הכוללות גם מגלשות מים גדולות. המלון זכה לביקורות מעולות באתר בוקינג ממטיילים ישראלים רבים וקיבל את הציון 9 מתוך 10.

המלון מציע מעל 400 חדרים המתחילים בחדרים זוגיים סטנדרטיים ומגיעים עד לסוויטות קינג היכולות להכיל עד 4 נפשות בסוויטה. כמובן שגם מלון זה מציע אירוח הכל כלול ומסעדות במגוון סגנונות וכן מרכז ספא, מגרש כדורגל, טניס ועוד.

המחיר עבור חדר במלון מתחיל ב-700 ש"ח בממוצע לזוג בחדרים הזוגיים ומגיע עד ל-5000 ש"ח בממוצע לסוויטת קינג ל-4 נפשות.

להזמנת חדר במלון באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטלס קומביינד\

מלון קמפינסקי דה דום תלאסו (Kempinski The Dome Thalasso & Golf Resort)


  
אתר מלונות היוקרה העולמי "פייב סטאר אליאנס" דירג את מלון קמפינסקי דה רום באנטליה במקום הראשון ואכן מדובר במלון מפואר ויוקרתי מדרגה ראשונה שזכה לציונים מעולים ברשת (8.7 באתר בוקינג).

המלון שוכן על חוף באלאק באנטליה עם חוף פרטי לאורחי המלון ומציע בריכת שחייה גדולה ובריכה מקורה, מועדון ספא, 2 מגרשי גולף גדולים, מסעדות שונות במגוון סגנונות ועוד.

ישנם במלון 183 חדרים בדרגות אירוח שונות החל מחדרים זוגיים (המתאימים גם לזוג + ילד) ועד לוילות מפוארות וגדולות היכולות להכיל עד 6 נפשות. המחיר מתחיל ב-1100 ש"ח לזוג עם ילד בחדר סטנדרט ומגיע עד ל-5000 ש"ח בממוצע לוילות ל-6 נפשות.

להזמנת חדר במלון באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטלס קומביינד 

מלון IC הוטלס רזידנס (IC Hotels Residence)

   
עוד מלון מטורף ומפואר באנטליה הוא מלון IC הוטלס רזידנס שנראה כמו המלונות שרואים רק בסרטים, מוקף בעצים וצמחייה ענקית מאחור ומחוף הים מלפנים והוא נחשב לאחד היפים ביותר באנטליה.

מלון זה הוא למעשה מלון וילות ולא תמצאו בו חדרים רגילים. כל וילה יכולה להכיל החל מ-4 נפשות כאשר ישנן גם וילות גדולות יותר היכולות להכיל עד 8 נפשות. מלון 5 כוכבים זה מציע גם הוא אירוח הכל כלול ומועדון ספא יוקרתי וכן  בריכת שחייה עצומה בגודל של לא פחות מ-4000 מ"ר.

הגולשים ברשת אהבו מאוד את המלון והעניקו לו ציונים והמלצות מעולות. המחיר לוילה במלון מתחיל באיזור ה-3000 ש"ח בממוצע למשפחה הכוללת זוג ושני ילדים.

להזמנת חדר במלון באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטלס קומביינד 

עוד מלונות 5 כוכבים מפוארים באנטליה


להלן עוד כמה מלונות 5 כוכבים באנטליה שנחשבים למפוארים ביותר עם ההמלצות הטובות ביותר ברשת:

  • מלון קאיה פאלאצו גולף (Kaya Palazzo Golf Resort) - מלון סופר מפואר ומרהיב ביופיו. ממוקם בבאלאק ומציע אירוח הכל כלול, בריכות עם מגלשות מים ועוד אטרקציות רבות. החל מ-1400 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון קאליסטה אנטליה (Calista Luxury Resort) - אתר נופש ענק באנטליה בן 5 כוכבים שזכה להמלצות רבות ברשת. ציון של 8.9 בבוקינג. המחיר הממוצע לזוג ללילה: החל מ-2600 ש"ח לזוג עם ילד.
  • מלון מקס רויאל באלאק (Maxx Royal Belek Golf Resort) - מלון 5 כוכבים באנטליה זה מדורג במקום הראשון בטריפ אדווייזר וגם אחד המומלצים ביותר בבוקינג. ממוקם בבאלאק. המחיר למשפחה בסוויטה מתחיל ב-14,000 ש"ח ל-4 לילות.

תגובה 1

  1. לא מסוכן לבאו עלכים ישראלים אנחנו חוששים לטוס

    השבמחק