המלונות הכי מפוארים בפראג 2023 - מה המחירים?

אילו מלונות 5 כוכבים בפראג זכו להמלצות הטובות ביותר וכמה יעלו לכם המלונות הכי מפוארים והכי שווים בפראג בעונת התיירות של 2023? בכתבה הבאה.


המלונות הכי מפוארים בפראג 2023 - מה המחירים?
      
בשנים האחרונות פראג (Prague) כובשת את טבלאות היעדים הפופולריים ביותר עבור התיירים הישראלים ומדי שנה היא ממוקמת בדרך כלל בין 5 היעדים המבוקשים ביותר בעונות החמות של התיירות כמו יולי אוגוסט, פסח, סוכות או ראש השנה.

היום באתר "מלונות 5 כוכבים בלבד", החלטנו לצאת ולבדוק מהם המלונות המפוארים ביותר בפראג? אילו מהם זכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת ומהם המחירים הממוצעים לשנת 2023.

כ-700 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המפוארים ביותר בפראג ב-2023? 


כמו רוב הערים הגדולות במזרח אירופה, גם פראג אטרקטיבית ביותר מבחינת מחירי המלונות בעיר גם במלונות היוקרה ומלונות 5 הכוכבים. מבדיקה שערכנו במספר אתרי הזמנת מלונות בינלאומיים ואתרי השוואות מחירים עולמיים בתקופות החמות של התיירות כמו יולי ואוגוסט או חגי תשרי (יום כיפור, ראש השנה וסוכות), ניתן לראות כי המחיר הממוצע למלונות 5 כוכבים בפראג שזכו להמלצות הטובות ביותר עומד על כ-700 ש"ח לזוג ללילה בלבד - עדיין מחיר אטרקטיבי ביחס למחירי המלונות בישראל או בערי מדינות מערב אירופה.

המלונות המפוארים והשווים ביותר בפראג ב-2023


להלן כמה מן המלונות 5 הכוכבים בפראג שגם זכו להמלצות הטובות ביותר ברשת באתרים המובילים כמו בוקינג, טריפ אדוויזר, הוטלס קומביינד ועוד:

מלון גולדן וול פראג (Golden Well)

  
אם תחפשו את המלון 5 הכוכבים המומלץ ביותר כמעט בכל אתר מלונות בינלאומי שתבקרו בו, תוכלו לראות כי מלון גולדן וול נמצא כמעט בכל אתר במקום הראשון. עם ציונים מעולים וביקורות שמהללות אותו בכל פרמטר אפשרי.

ובכן, מלון גולדן וול פראג הוא מלון 5 כוכבים המוגדר כמלון בוטיק עם 19 חדרים בלבד המחולקים לחדר סופריור וסוויטות. המלון שממוקם במרכז פראג סמוך למצודת פראג ולגשר קארל, מציע מסעדה מעוצבת בסגנון הרנסנס ומוקף כולו בגנים ובאווירה מלכותית ויוקרתית.

החדרים במלון כוללים מזגן, טלוויזיה בלווין, אפל TV, מיני בר וחלוקי רחצה ונעלי בית. המלון זכה לשבחים רבים ברשת על האועל, השירות ורמת האירוח. המלון מדורג במקום הראשון בטריפ אדווייזר וכן באתר בוקינג עם ציון של 9.7 מתוך 10. המחיר הממוצע למלון הוא כ-1000 ש"ח לזוג ללילה בחדר רגיל וכ-2700 ש"ח לסוויטה.

להזמנת חדר במלון באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטלס קומביינד


מלון אלכימיסט גרנד פראג (Alchymist Grand Hotel and Spa)

אולי המלון היפה והמרשים ביותר בפראג ואחד המומלצים ביותר בעיר שזכה גם לביקורות מעולות ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלון. המלון הוא מונומנט בעצמו ושוכן בבניין מהמאה ה-16 המכונה "בית ישו התינוק" והוא אחד מהמבנים השמורים של אונסקו.

בקריאת הביקורות על המלון באתר בוקינג למשל, קשה מאוד למצוא ביקורת שלילית והרוב המוחלט של הביקורות מהללות את המלון בעיקר בזכות המראה והעיצוב המרהיב והמוקפד של מבנה המלון. גם מיקומו של המלון הוא מעולה ונמצא כ-5 דקות הליכה מגשר קארל.

המלון מציע 46 חדרים וסוויטות ומועדון ספא יוקרתי הכולל בריכה, חדר כושר וסאונה. המחיר הממוצע של מלון זה הוא אינו גבהו בכלל ועומד על כ-800 ש"ח לזוג ללילה בחדר זוגי והחל מ-1200 ש"ח לסוויטות.

להזמנת חדר במלון באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטלס קומביינד


מלון וינטאנה פראג (Ventana Hotel)

אם אתם מחפשים גם מלון 5 כוכבים מפואר, גם מלון שזגה לציונים מעולים ברשת וגם מחיר זול ואטרקטיבי, כדאי לכם מאוד לברר על מלון וינטאנה פראג. מדובר במלון מפואר ביותר הממוקם בלב פראג ממול כנסיית טין וקרוב מרחק הליכה לכל האטרקציות המפורסמות של פראג כמו כיכר העיר העתיקה, גשר קארל ועוד.

המלון זכה לביקורות מעולות ברשת כולל ממטיילים ישראלים רבים. באתר בוקינג זכה המלון לציון מעולה של 9.4 ובטריפ אדווייזר המלון מדורג במקום ה-16 מבין כל מלונות פראג. בבוקינג למשל כמעט ולא ניתן למצוא ביקורות שליליות על המלון.

המלון עצמו מציע 27 חדרים וסוויטות בלבד עם נוף לכיכר העיר העתיקה או לכנסיית טין. המחיר הממוצע לזוג במלון מתחיל ב-700 ש"ח לזוג ללילה בלבד!

להזמנת חדר במלון באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטלס קומביינד


מלון רדיסון בלו אלקרון פראג (Radisson Blu Alcron Hotel)

  
עוד מלון 5 כוכבים מומלץ ביותר וגם זול הוא מלון רדיסון בלו אלקטרון פראג שגם הוא קצר שבחים והמלצות מגולשים מכל רחבי העולם כולל רבים מישראל וכמעט ולא ניתן למצוא עליו ביקורות שליליות. מלון זה נחשב לאחד המפוארים והטובים ביותר בפראג בפרט ובאירופה בכלל.

המלון ממוקם ממש בלב פראג סמוך מאוד לכיכר ואצלב וכרבע שעה הליכה לגשר קארל. במלון 2 מסעדות יוקרה כאשר אחת מהן אף בעלת כוכב מישלן. מרכז כושר, בר לובי ועוד. ישנם 204 חדרים וסוויטות בדרגות שונות כאשר כל החדרים כוללים מכונת קפה של נספרסו, אינטרנט אלחוטי בחינם, טלוויזיה, ורצפה מחוממת בחדר הרחצה.

המחיר לחדר רגיל לזוג ללילה במלון עומד בממוצע על כ-700 ש"ח בלבד ומחיר הסוויטות מתחיל ב-1200 ש"ח.

להזמנת חדר במלון באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטלס קומביינד

מלונות מפוארים נוספים בפראג 


והנה עוד כמה מלונות 5 כוכבים מפוארים ויוקרתיים בפראג שזכו להמלצות הטובות ביותר ברשת באתרים המובילים בעולם:

  • מלון אריה פראג (Aria Hotel) - ממוקם במקום שקט ומרוחק מעט מן המרכז. ציון 9.4 בבוקינג. מחיר ממוצע לזוג ללילה: 1100 ש"ח.
  • מלון בודהה-בר פראג (Buddha-Bar Hotel Prague) - מלון 5 כוכבים בפראג הממוקם ליד כיכר העיר העתיקה שזכה להרבה מאוד המלצות חמות ברשת. מחיר ממוצע: כ-1000 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון ג'נרל פראג (Hotel General) - מלון מפואר ביותר השוכן במבנה מהמאה ה-19. דורג במקום ה-19 מבין כל מלונות פראג בטריפ אדווייזר. המחיר הממוצע לחדר לזוג ללילה: כ-500 ש"ח בלבד.
  • מלון דה גראנד מארק פראג (The Grand Mark Prague) - אחד המלונות המפוארים והמרשימים ביותר בפראג עם ציונים מעולים ברשת (9.2 בבוקינג). המחיר לזוג ללילה: 1000 ש"ח בממוצע.
תמונה: mendhak מאתר פליקר (CC BY-SA 2.0)

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה