5 המלונות הכי מפוארים בברלין ב-2023!

מהם מלונות יוקרה היוקרתיים והמפנקים ביותר בברלין וכמה הם יעלו? ואיזה מלון 5 כוכבים יוקרתי יעלה לכם 500 ש"ח לזוג ללילה בלבד? אתר "מלונות 5 כוכבים בלבד" אסף לכם את המלונות המפוארים ביותר בברלין שזכו לביקורות הטובות ביותר ברשת. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.


5 המלונות הכי מפוארים בברלין ב-2023!

היום באתר "מלונות 5 כוכבים בלבד" החלטנו להתמקד באחד היעדים האהובים והפופולריים ביותר בקרב התיירים הישראלים והחלטנו לבדוק בעזרת אתרי הביקורות הבינלאומיים המובילים ביותר בעולם, אילו מלונות יוקרה בברלין זכו להמלצות ולחוות הדעת הטובות ביותר ברשת ומהם המחירים הממוצעים ב-2023.

5 המלונות המפוארים ביותר והטובים ביותר בברלין לפי טריפ אדוויזר


אלו הן 5 מלונות היוקרה הטובים ביותר בברלין לפי המלצותיהם של אלפי גולשים מישראל ומכל העולם באתר ביקורות המלונות הידוע והמוכר "טריפ אדווייזר":
  1. מלון אם שטיינפלאץ ברלין (Hotel am Steinplatz, Autograph Collection)
  2. מלון ריג'נט ברלין (Regent Berlin)
  3. מלון דאס שטו ברלין (Das Stue Hotel)
  4. מלון לואיזס פלייס ברלין (Louisa's Place)
  5. מלון מלון דה רומא, ברלין (Hotel de Rome)
בניגוד למלונות של מדינות הים התיכון שם דרגת המלון באה לידי ביטוי באירוח הכל כלול או בבריכות ענק ומתקנים וכו', בברלין כמו שאר היעדים באירופה המערבית, הפאר של מלונות היוקרה בא לידי ביטוי בעיקר בעיצוב קפדני ומפואר, בשירות מפנק ומוקפד, רמה קולינרית גבוהה וכן מיקום מרכזי ומעולה בקרבת האטרקציות הפופולריות של בירת גרמניה.

בין 800 ל-1500 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו מלונות היוקרה הטובים ביותר בברלין ב-2023?


ובכן, בחיפוש שאנו ערכנו באתרי הזמנת מלונות בינלאומיים עבור תקופות שונות כגון חודשי הקיץ יולי ואוגוסט, חגי תשרי ראש השנה וסוכות וכן בחודשי החורף, מצאנו כי טווח המחירים במלונות אלו מתחיל בסביבות ה-800 ש"ח ומגיע לכ-1500 ש"ח כאשר פה ושם ניתן גם למצוא מלונות 5 כוכבים מומלצים גם ב-500 ש"ח או לעומת זאת ב-2000 ש"ח לזוג ללילה. אך רוב מלונות 5 הכוכבים בברלין כאמור נמצאים בטווח המחירים שצוין לעיל.

מלונות היוקרה בברלין הטובים ביותר ב-2023


אז הנה לפניכם רשימה של המלונות המפוארים ביותר בברלין שזכו להמלצות הטובות ביותר ברשת באתרים בינלאומיים כמו הוטלס קומביינד, טריפ אדווייזר, בוקינג או באתר "5 סטאר אליאנס":

מלון גרנד הייאט ברלין (Grand Hyatt Berlin)

    
אחד ממלונות היוקרה 5 הכוכבים המומלצים ביותר בברלין הוא מלון גרנד הייאט השייך לרשת המלונות היוקרתית המפורסמת. המלון מדורג באחד המקומות הראשונים באתר בוקינג עם ציון של 9.1 לפי כמעט 2000 חוות דעת מאומתות של גולשים מישראל ומהעולם ומדורג במקום ה-10 בטריפ אדווייזר. רוב הביקורת שיבחו בעיקר את מיקומו המעולה של המלון וכן את ארוחות הבוקר.

המלון שוכן בבניין מרהיב ומודרני המציע נופים לרחבי העיר וממוקם במיקום ממש מעולה במרכז ברלין ברובע פוסטדאמר פלאץ וקרוב מרחק הליכה לכל האטרקציות המוכרות של ברלין כמו כיכר פוסטדאם, סוני סנטר, תיאטרון בלומקס ולתחנת הרכבת התחתית.

המלון מציע 342 חדרים בדרגות אירוח שונות וכוללים מיטות זוגיות גדולות במיוחד, חדרי רחצה משיש ועוד. החדרים גדולים ומרווחים ומעוצבים בקפידה. במלון ישנם בריכה, חדר כושר ומועדון ספא על הגג וכן מסעדה איכותית.

מחיר המלון מתחיל ב-1300 ש"ח לחדרים זוגיים ומגיע עד ל-4500 ש"ח לסוויטות המפוארות לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות בוקינג.קום  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטלס קומביינד 

מלון ריץ קרלטון ברלין (The Ritz-Carlton, Berlin)

   
בקריאת חוות הדעת והביקורות ברשת על מלון 5 הכוכבים ריץ קרלטון ברלין היוקרתי, כמעט ולא ניתן למצוא ביקורת שלילית על המלון והרוב המוחלט של הביקורות הוא חיובי ומשבח את רמת האירוח של המלון, את השירות ואת המיקום.

בבוקינג, זכה המלון לציון המעולה 9.2 מתוך 10 ובטריפ אדווייזר מדורג המלון במקום ה-20 מבין למעלה מ-600 מלונות בברלין. גם מטיילים ישראלים רבים המליצו בחום על מלון זה באתרים רבים ברשת.

המלון ממוקם בכיכר פוסטדאמר פלאץ כעשר דקות הליכה משער ברנדנבורג ומאתרים נוספים ומציע 303 חדרים מעוצבים ברמה הגבוהה ביותר וכוללים מיטות ומצעים באיכות גבוהה במיוחד וחדרי רחצה עם רצפה מחוממת המשקיפים אל כיכר פוסטדאמר פלאץ או פארק טירגארדן. במלון ישנה גם בריכת מקורה מפוארת ביותר המעוצבת בסגנון מלכותי.

המחיר הממוצע לחדר במלון מתחיל ב-2000 ש"ח לזוג ללילה לחדרים זוגיים ומטפס על לכ-4500 ש"ח לסוויטות.

להזמנת חדר באמצעות בוקינג.קום  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטלס קומביינד 
  
מלון אדלון קמפינסקי ברלין (Hotel Adlon Kempinski Berlin)

     
ארמון. כך מכנים אותו רבים מהמטיילים הישראלים ששהו במלון היוקרה אדלון קמפינסקי ברלין ומקריאת הביקורות ברשת ניתן גם להבין למה. מדובר במלון 5 כוכבים מפואר במיוחד המציע את כל מה שאוהבי הלוקשרי מחפשים. למשל מסעדת 2 כוכבי מישלן, חדרים עם ריהוט בסגנון קלאסי בעיצוב מוקפד ביותר, בריכה מקורה מעוצבת בסגנון יוקרתי במיוחד ועוד.

המלון מדורג במקום ה-18 בטריפ אדוויזר מבין למעלה מ-600 מלונות ברלין וזכה לציון גבוה בבוקינג של 9.3 על סמך כמעט 3000 חוות דעת מאומתות של גולשים ששהו במלון.

למרות הסופרלטיבים הרבים ורמת האירוח הגבוהה במיוחד של המלון, המחיר לא גבוה במיוחד ותוכלו למצוא חדר במלון במחיר ממוצע של החל מ-1400 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות בוקינג.קום  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטלס קומביינד 

מלון אם שטיינפלאץ (Hotel am Steinplatz, Autograph Collection)
  
אם אתם מחפשים גם מלון 5 כוכבים יוקרתי, גם מלון שזכה להמלצות הטובות ביותר ברשת וגם מלון במחירים זולים יחסית לתמורה (כ-800 ש"ח בממוצע לזוג ללילה), מלון זה כנראה עומד בכל הציפיות.

מלון אם שטיינפלאץ הוא מלון בוטיק 5 כוכבים בברלין המדורג במקום הראשון באתר הביקורות הידוע טריפ אדווייזר וקיבל גם ציון מעולה באתר בוקינג.קום (9.3 מתוך 10). מלבד האירוח היוקרתי שמציע המלון, גם מיקומו הוא מעולה והוא ממוקם ממש קרוב לשדרת קו'דאם המפורסמת (כ-600 מטרים בלבד) וקרוב במרחק הליכה לאתרים נוספים רבים.

המלון עצמו שוכן במבנה מרהיב וישן שעבר שיפוץ והתאמה לפני כשלוש שנים ומציע גם מועדון ספא יוקרתי בקומת הגג. ישנם סה"כ 81 חדרים במלון הכוללים טלוויזיה ואינטרנט אלחוטי בחינם. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד כאמור על כ-800 ש"ח בממוצע לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות בוקינג.קום  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטלס קומביינד 
   
מלון וולדורף אסטוריה ברלין (Waldorf Astoria Berlin)

    
למי שמבין במלונות לוקשרי 5 כוכבים, אין צורך להציג את רשת מלונות היוקרה וולדורף אסטוריה ואכן מדובר במלון יוקרתי ומפנק במיוחד שזכה להרבה מאוד המלצות מעולות ברשת כולל ממטיילים ישראלים שלא נרתעים מהשם היוקרתי ומרשים לעצמם פעם בכמה זמן להתפנק במלון יוקרתי בברלין.

מלון זה מדורג במקום גבוה בטריפ אדווייזר וקיבל גם ציון מעולה בבוקינג של 9.3. כמעט ולא מצאנו ביקורות שליליות על המלון למעט אולי העובדה שהאינטרנט האלחוטי אינו בחינם וכרוך בעלות של כמה יורו ליום.

המלון עצמו ממוקם ליד שדרת קורפורסטנדאם המפורסמת בברלין ומציע 232 חדרים בדרגות אירוח שונות הכוללים בין היתר חלונות מהרצפה ועד התקרה לקבלת מראה נוף אופטימלי, טלוויזיה עם מסך שטוח ומערכת מדיה ועוד. המלון מציע גם מסעדה בעלת כוכב מישלן, מועדון ספא אחד הטובים בברלין, חדר כושר ועוד.

המחיר הממוצע לחדר במלון מתחיל ב-1500 ש"ח לזוג ללילה בחדר זוגי וב-2000 ש"ל לזוג ללילה בסוויטה.

להזמנת חדר באמצעות בוקינג.קום  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטלס קומביינד

ועוד כמה מלונות יוקרה מומלצים בברלין


והנה עוד כמה מלונות יוקרה מפוארים בברלין שזכו להמלצות וציונים מעולים ברשת:
  • מלון פרדריקס סטייל ברלין (Frederics Serviced Apartments STYLE Oranienburger Straße) - מלון דירות חדש בברלין (בן שנה בלבד) המדורג 5 כוכבים וזכה להמלצות מעולות ברשת. המחיר הממוצע לזוג ללילה - כ-500 ש"ח בלבד!
  • מלון ריג'נט ברלין (Regent Berlin) - אחד ממלונות היוקרה המומלצים ביותר באתר בוקינג.קום עם ציון של 9.4 וגם מדורג שני בטריפ אדוויזר. ממוקם בכיכר גנדרמנמרקט וכולל מסעדה עם כוכב מישלן. כ-1700 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון הילטון ברלין (Hilton Berlin) - מלון השייך לרשת המלונות הותיקה והמוכרת וזכה להמלצות טובות מאוד ברשת. ממוקם בכיכר ז'נדארמנמארקט במרח הליכה מהפרידריכשטראסה, שוק חג המולד ואתרים נוספים. כ-1500 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון פולמן ברלין שווייצרהוף (Pullman Berlin Schweizerhof) - אחד המלונות 5 כוכבים בברלין הפופולרי ביותר על המטיילים הישראלים שזכה להמלצות נלהבות מאוד ברשת (9.1 בבוקינג). מחיר הממוצע במלון זה מתחיל ב-700 ש"ח בלבד לזוג ללילה.
תמונה: Jorge Franganillo פליקר (CC BY 2.0)

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה