מלונות היוקרה הטובים ביותר בלונדון ב-2023 - כמה זה עולה?

מה מציעים מלונות היוקרה הטובים ביותר של לונדון והיכן הם ממוקמים? מה המחיר הממוצע למלונות פאר אלו ואיזה מלון יעלה לכם 15,000 ש"ח לזוג ללילה? וכמובן, איזה מלון 5 כוכבים בלונדון זכה בהמלצות הטובות ביותר ברשת? אתר "5 מלונות כוכבים בלבד" עוזר לכם בחופשת הלוקשרי הטובה ביותר בלונדון.


מלונות היוקרה הטובים ביותר בלונדון - כמה זה עולה?
     לילה בעיר לונדון. Pedro Szekely פליקר (CC BY-SA 2.0)

לונדון (London) היא אחד היעד הפופולריים והמתויירים ביותר בעולם והיא מוגדרת גם כעיר עולם בדרגה הגבוהה ביותר שהיא אלפא++. ולכן, אין זה פלא שגם מלונות היוקרה של לונדון נחשבים למלונות ברמות הגבוהות ביותר בעולם וחובבי מלונות הלוקשרי יוכלו בוודאי למצוא כאן את מלונות הפאר הטובים והמפורסמים ביותר בעולם.

לפי אתר בוקינג, ישנם 267 מקומות אירוח של 5 כוכבים כאשר 111 מתוכם הם מלונות 5 כוכבים. חלק גדול ממלונות אלו שייכים לרשתות העולמיות המוכרות כגון דאבל טרי ביי הילטון או מריוט אך רוב מלונות 5 הכוכבים בלונדון הם פרטיים ועומדים בפני עצמם ולא משתייכים לרשת כזו או אחרת.

מלונות הפאר של לונדון מתאפיינים לרוב בעיצוב מלכותי ומוקפד וממוקמים באיזורים סופר מעולים ומרכזיים במרכזה של לונדון. מלבד השירות, גם רמת האירוח במלונות אלו היא מוקפדת מאוד החל מרמת השירות הגבוהה של צוותי המלון ועד לרמה קולינרית גבוהה ביותר שכולל במקרים רבים מסעדות שף בעלות כוכבי מישלן ובקיצור, חווית תיירות מלכותית אמיתית לאוהבי הלוקשרי.

מקריאת ביקורות וחוות דעת רבות ברשת, עולה כי תיירים ישראלים רבים בוחרים להשקיע הרבה מאוד כסף כדי ליהנות ממלונות יוקרה אלו בלונדון ולא נרתעים מהמחירים. היום באתר "מלונות 5 כוכבים בלבד" בדקנו אילו מלונות יוקרה 5 כוכבים בלונדון נחשבים לטובים ביותר לפי המלצות הגולשים בארץ ובעולם, מה הם כוללים ומה הם מציעים וכמה הם יעלו לכם בעונת התיירות הקרובה.

5 מלונות היוקרה בלונדון הטובים ביותר לפי טריפ אדווייזר


להלן 5 מלונות היוקרה הטובים ביותר בלונדון לפי אלפי הגולשים של אתר הביקורות היודע ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":

  1. מלון 41 לונדון (Hotel 41 London)
  2. מלון אגרטון האוס לונדון (Egerton House Hotel)
  3. מלון מיילסטון קנזינגטון לונדון (Milestone Hotel Kensington)
  4. מלון 51 בקינגהאם גייט, טאג' סוויטס אנד רזידנסס (51 Buckingham Gate, Taj Suites And Residences)
  5. מלון דה גורינג לונדון (The Goring)
  6.  

בין 1000 ל-2000 ש"ח ללילה לזוג - כמה יעלו לכם המלונות היוקרתיים ביותר בלונדון ב-2023?


מבדיקה מעמיקה שערכנו באתרי השוואת מחירים בינלאומיים מובילים לתקופות שונות כגון חודשי הקיץ יולי ואוגוסט, תקופות החגים כמו ראש השנה, סוכות או פסח וכן בחודשי החורף, מצאנו כי טווח המחירים הממוצע במלונות 5 הכוכבים המומלצים ביותר ברשת נע בין 1000 ל-2000 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.

המחירים הנמוכים ביותר הם עבור חדרים זוגיים ועולים למעלה בהתאם כמובן לרמת החדר שאתם מזמינים.

מלונות היוקרה בלונדון המומלצים ביותר ב-2023


להלן רשימה של מלונות 5 הכוכבים היוקרתיים הטובים ביותר בלונדון שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים מאוד:

מלון בומונט לונדון (The Beaumont Hotel)

     
מלון בומונט הוא ללא ספק אחד ממלונות היוקרה הטובים ביותר בלונדון ומדורג במוקמות גבוהים ביותר ברשת. באתר בוקינג זכה המלון לציון מדהים של 9.4 ומופיע בעשרת מלונות הפאר הטובים ביותר בלונדון. גם באתר טריפ אדווייזר, המלון דורג במקום ה-6 מבין כל מלונות לונדון בכלל! אם תזמינו חדר במלון זה, אולי אף תוכלו להתחכך עם המפורסמים והעשירים ביותר בתבל (צפו בסרטון למעלה בו נצפים ג'ורג' קלוני וסידני קרופורד מגיעים למלון)...

מדובר במלון 5 כוכבים מהודר ומפואר הממוקם ברובע מייפייר היוקרתי של לונדון שבו תוכלו להגיע בכ-10 דקות הליכה להייד פארק ובמרחק של ק"מ וחצי בלבד מארמון בקינגהאם. חדרי המלון מעוצבים ומרהוטים ברמה הגבוהה ביותר שתוכלו לבקש כולל יצירות אומנות המעטרות את החדרים. גם החדרים הזוגיים הסטנדרטיים במלון כוללים מיטות קינג סייז גדולות וכוללים גם חימום תת רצפתי, חדר רחצה משיש, בידוד מרעש וכו'.

האוכל במסעדות המלון ידוע ומוכר היטב בלונדון כולה ונחשב לאחד המלונות הטובים ביותר גם מבחינת האוכל ורמת השירות. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון מתחיל בממוצע ב-2300 ש"ח לחדרים זוגיים ומגיע עד ל-10,000 ש"ח ללילה לסוויטות המפוארות ביותר של המלון.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד


מלון הילטון לונדון בנקסייד (Hilton London Bankside)

  
אם אתם מחפשים גם מלון 5 כוכבים מודרני ומפואר, גם מלון במיקום מעולה במרכז לונדון, גם מלון שזכה להמלצות מצויינות בקרב גולשים ישראלים וגם מלון 5 כוכבים במחיר סביר והגיוני, כדאי מאוד מאוד לבדוק את מלון הילטון לונדון בנקסייד שנדמה שמציע את כל אלו בחבילה אחת ומושלמת.

המלון השייך לרשת המלונות היוקרתית העולמית והמוכרת הילטון, ממוקם במיקום מעולה בסאות' בנק שנחשב לאיזור מעולה לתיירים בלונדון כאשר ברדיוס של 1.6 ק"מ מהמלון, תוכלו למצוא את הלונדון איי, האקווריום, שוק בורו ועדו מגוון אטרקציות מוכרות של העיר.

באתר בוקינג, זכה המלון לציון מעולה של 9.3 על סמך מעל 1000 חוות דעת של מטיילים ששהו במלון כולל מטיילים ישראלים רבים שדירגו את המלון ושיבחו בעיקר את המיקום, הניקיון והעיצוב והאווירה המודרנית של המלון. גם המחיר כאמור נמצא באיזור הטווח הזול של מלונות היוקרה של לונדון ומתחיל רק ב-1100 ש"ח בממוצע לזוג ללילה ואין ספק שזהו אחד מהמלונות הטובים ביותר בלונדון מבחינת עלות לעומת תמורה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד

מלון 41 לונדון (Hotel 41 London)

  
אם אתר התיירות טריפ אדווייזר הוא התנ"ך שלכם בכל הקשור לביקורת מלונות (וטוב שכך), מלון 41 לונדון הוא לא רק המלון 5 כוכבים הטוב ביותר בלונדון אלא הוא המלון הטוב ביותר בלונדון בכלל! המדורג ראשון מתוך למעלה מ-1000 מלונות הרשומים באתר הביקורות הידוע.

גם באתר בוקינג המפורסם, המלון מופיע בין 5 המלונות הטובים ביותר בבירת אנגליה עם שבחים וציונים מעולים בכל הפרמטרים בין אם מדובר ברמת השירות האישי, במיקום המעולה, בעיצוב ובאווירה היוקרתית או ברמת האוכל.

חובבי הלוקשרי, יוכלו למצוא בחדרי המלון, מזרונים מעבודת יד, חדרי רחצה משיש, מוצרי טיפוח יוקרתיים. גם חללי המלון והמסדרונות נראים כמו הארמונות שרואים רק בסרטים ומובטחת לכם חוויה עיצובית מהנה במיוחד. גם בכל הקשור למיקום המלון, מדובר במיקום מעולה מאחורי ארמון בקינגהאם ובמרחק הליכה מתחנת הרכבת ויקטוריה ממנה תוכלו להגיע בנסיעה קצרצרה לכיכר פיקדילי, בתי הפרלמנט ואטרקציות רבות נוספות.

המלון מציע 28 חדרים בלבד המחולקים לחדרי אקזקיוטיב וסוויטות כאשר המחירים מתחילים באיזור ה-1800 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד

מלון קפה רויאל לונדון (Hotel Café Royal)

   
אם הביקורות של המטיילים הישראלים ברשת חשובות לכם (וגם טוב שכך), אסור לכם לפספס את המלון 5 הכוכבים המפואר קפה רויאל שזכה להזמנות רבות מהתיירים הישראלים המבינים בלוקשרי ונחשב ללא ספק לאחד הטובים ביותר שבהם.

באתר בוקינג דורג המלון במקום ה-26 מבין כל מלונות לונדון עם ציון של 9.2 על סמך כ-1100 חוות דעת מאומתות כולל חוות דעת ישראליות רבות ובטריפ אדווייזר הוא מדורג במקום ה-37 מבין למעלה מ-1000 מלונות לונדון שבאתר.

מדובר במלון סופר מפואר השוכן במבנה מרהיב ומציע את כל מה שמלון לוקשרי צריך להציע כמו מרכז ספא מפואר הכולל בריכה, סאונה וכו' ומגוון מסעדות וברים המעוצבים ברמה גבוהה ביותר. חדרי המלון כוללים מערכות מדיה מתקדמות, מצעים איכותיים ורהיטים מעוצבים.

גם מיקום המלון הוא מעולה כאשר הוא נמצא על רחוב ריג'נט וקרוב מאוד לכל האטרקציות המרכזיות של לונדון כגון רחוב אוקספורד, כיכר פיקדילי, ארמון בקינגהאם, תיאטרלנד, המוזיאון הבריטי ועוד.

הביקורות הישראליות הרבות ברשת ציינו לשבח את החדרים הגדולים והמעוצבים, המיקום המעולה במרכז העיר וגם את השירות והיחס המעולה של הצוות. המחירים במלון מתחילים באיזור ה-1800 ש"ח לזוג ללילה ומגיעים עד ל-15,000 ש"ח בסוויטות המפוארות ביותר של המלון.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד

גשר מצודת לונדון מואר בלילה. mangMangW פליקר (CC BY 2.0)

מלונות יוקרה מומלצים נוספים בלונדון


והנה עוד כמה מלונות פאר 5 כוכבים בלונדון שזכו להמלצות מעולות ברשת ע"י גולשים מהעולם ומישראל:

  • מלון דה O2 אינטרקונטיננטל לונדון (Intercontinental London - The O2) - מלון 5 כוכבים מודרני וחדיש הממוקם ליד אצטדיון O2 ארנה. זכה לביקורות ישראליות טובות מאוד ברשת ומציע מחירים זולים יחסית של כ-1100 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון ד'ה לנגהם לונדון (The Langham London) - מלון מפואר ומפורסם מאוד בלונדון שזכה להמלצות מעולות בקרב התיירים הישראלים ברשת. מארח באופן קבע מפורסמים מכל העולם. כ-1800 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון אגרטון האוס לונדון (Egerton House Hotel) - המלון השני הטוב ביותר בטריפ אדווייזר. זכה גם בציון מעולה של 9.4 בבוקינג. מלון מפואר הממוקם לא רחוק מארמון בקינגהאם ומציע מחירים של החל מ-1400 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון דה רויאל הורסגארדס לונדון (The Royal Horseguards) - מלון 5 כוכבים מפואר ומומלץ מאוד ברשת המציע מחירים זולים יחסית של החל מ-1200 ש"ח לזוג ללילה. ממוקם ליד קובנט גארדן. זכה להמלצות טובות מאוד בידי מטיילים ישראלים.
  • מלון M ביי מונטקאלם שורדיץ' לונדון טק סיטי (M by Montcalm Shoreditch London Tech City) - עוד מלון 5 כוכבים מפואר שזכה לתגובות נלהבות ביותר מהתיירים הישראלים. מעוצב בסגנון סופר מודרני וממוקם באיזור כיכר הסיליקון בלונדון. המחיר: כ-1000 ש"ח בלבד לזוג ללילה.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה