הכירו את מלונות היוקרה הטובים ביותר במנהטן ל-2023

רוצים להרגיש לכמה ימים כמו העשירים הגדולים ביותר? הכירו את מלונות היוקרה המפוארים והשווים ביותר במנהטן. מה הם מציעים? איפה הם ממוקמים? והכי חשוב - כמה זה יעלה לכם? אתר "מלונות 5 כוכבים בלבד" עם כל התשובות.


הכירו את מלונות היוקרה הטובים ביותר במנהטן ל-2023
    
מנהטן (Manhattan) נחשבת בעיני רבים למרכז העולם. בין אם מדובר בעסקים, אופנה, תרבות, טכנולוגיה וכד', מנהטן מציעה את הכל ובצורה הטובה והגדולה ביותר. למרות חשיבותה העצומה, מנהטן היא בסך הכל אי די קטן שכולל בתוכו כמה רובעים ואיזורים שונים כאשר החלק המוכר והתיירותי ביותר הוא איזור המרכז סביב השדרות הראשיות, הסנטרל פארק והטיימס סקוור כמובן. שם גם נמצאים כמובן המלונות היוקרתיים והטובים ביותר של מנהטן.

מלונות היוקרה במהנטן הם באמת מלונות יוקרה - ראשית, מדובר במחירים גבוהים מן הרגיל ואינם מתאימים לכל סוגי התיירים אלא באמת לאוהבי מלונות הלוקשרי והאיכות שמוכנים להשקיע ממיטב כספם תמורת כמה לילות בלבד. בנוסף, הסטנדרטים של מלונות הפאר במהנטן הם גבוהים במיוחד ובאים לידי ביטוי בכל היבט אפשרי - בין אם זה רמת האוכל והמסעדות, רמת האבזור בחדרים, העיצוב, השירות וגם כמובן המיקום הטוב ביותר במנהטן.

היום באתר, נציג לכם את מלונות היוקרה של מנהטן הטובים והשווים ביותר שזכו להמלצות ולחוות הדעת הטובות ביותר ברשת ע"י גולשים מכל בעולם כולל ביקורות גולשים ישראלים שזכו ללון במלונות היוקרה האלו ולחוות את דעתם. הנה אנו מתחילים.

5 מלונות היוקרה במנהטן הטובים ביותר לפי טריפ אדווייזר


להלן 5 מלונות היוקרה הטובים והשווים ביותר במנהטן שזכו במספר הגבוה ביותר של ההמלצות באתר הביקורות היודע "טריפ אדווייזר":

  1. מלון קרוסבי סטריט הוטל מנהטן (Crosby Street Hotel)
  2. מלון טאוורס אט לוט ניו יורק פאלאס (Towers at Lotte New York Palace)
  3. מלון מארק מנהטן (The Mark)
  4. מלון סנט רג'יס מנהטן (St. Regis New York)
  5. מלון ד'ה פייר מנהטן (The Pierre, A Taj Hotel, New York)
  6.  

החל מ-1200 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם באמת המלונות היוקרתיים הטובים ביותר במנהטן ב-2023?


ובכן, ערכנו בדיקה מעמיקה במספר אתרי תיירות בינלאומיים רבים ובאתרי השוואת מחירי מלונות ובדקנו מהם המחירים הממוצעים במלונות 5 הכוכבים של מנהטן שזכו במספר ההמלצות הגבוה ביותר של הגולשים בתקופות שונות כגון בתקופת הקיץ בחודשים יולי ואוגוסט, בתקופות החגים כמו ראש השנה, סוכות או פסח וגם בעונת התיירות של חודשי החורף.

מסתבר שהמחירים במלונות אלו בכל עונות השנה יתחילו בלא פחות מ-1200 ש"ח לזוג ללילה בחודשי החורף בחדרים הזוגיים הרגילים ועולים מעלה לכיוון ה-2000 ש"ח לזוג ללילה בעונות התיירות הפופולריות יותר של הקיץ והחגים.

כמובן ששדרוג החדרים לחדרי פרימיום ולסוויטות של מלונות אלו, כבר ייקחו אתכם לאיזור ה-3000 ש"ח ומעלה לזוג ללילה. יקר מצד אחד, אין ספק. אך מצד שני, יש לזכור כי מדובר במלונות לוקשרי המומלצים ביותר הממוקמים באיזור הכי טוב של אחד היעדים המבוקשים ביותר בעולם!

מלונות היוקרה במנהטן המומלצים ביותר ב-2023


להלן רשימה של מלונות 5 הכוכבים היוקרתיים הטובים ביותר במנהטן שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים מאוד:

מלון לנגהם פלייס מנהטן (Langham Place, New York, Fifth Avenue)

     
במרחק של 5 דקות הליכה מהאמפייר סטייט בילדינג על השדרה החמישית המפורסמת, ממוקם לו אחד ממלונות היוקרה הטובים ביותר במנהטן. המלון המפואר הזה זכה לשבחים ולחוות דעת מעולות ברשת עם ציון גבוה מאוד של 9.2 באתר בוקינג ומקום 8 באתר טריפ אדווייזר מבין מלונות 5 הכוכבים במנהטן (מקום 26 בדירוג הכללי).

המלון שוכן בגורד שחקים גבוה בעל 27 קומות ומעוצב בסגנון מודרני מוקפד ויוקרתי ברמה גבוהה במיוחד. המלון מתהדר במסעדה איטלקית עטורת כוכב מישלן ובחדר כושר הפתוח 24 שעות. החדרים במלון (214 סה"כ) מרווחים וגדולים ומעוצבים בקפידה רבה עם ריהוט יוקרתי איכותי וכוללים גם אינטרנט אלחוטי בחינם.

מטיילים ישראלים רבים הספיקו לשהות במלון זה והעניקו לו רק ציונים טובים ושבחים על מיקומו המעולה, רמת הניקיון, גודל החדרים והעיצוב ורמת השירות. רמת החדרים מתחילה בחדרי סופריור פלוס בין הקומות 5 עד 10 שעולים בממוצע כ-2000 ש"ח לזוג ללילה ומגיעה לסוויטות מפוארות בקומות הגבוהות של המלון שיעלו בממוצע החל מ-3500 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד


מלון ניקרבוקר מנהטן (The Knickerbocker)

  
אחד ממלונות 5 הכוכבים של מנהטן שזוכה לפופולריות רבה בקרב התיירים הישראלים אוהבי הלוקשרי הוא ללא ספק מלון ניקרבוקר מנהטן הממוקם לו באיזור הטוב ביותר שתוכלו לבקש באי ממש על הטיימס סקוור.

בקריאת חוות הדעת הישראליות הרבות באתר בוקינג למשל, ניתן לראות בצורה די ברורה כי המלון כמעט ולא זכה לביקורת שלילית (וגם אם ישנן כאלו, הם מינוריות בלבד) והרוב המוחלט של חוות הדעת הן חיוביות ומשבחות את האווירה היוקרתית של המלון, את המיקום המעולה שבטיימס סקוור ואת רמת האיבזור הגבוהה שבחדרים ואין ספק שמדובר כאן במלון יוקרתי סופר מומלץ. סה"כ זכה המלון בציון מעולה באתר בוקינג של 9.1 על סמך כ-2000 חוות דעת מאומתות.

המלון שוכן במבנה מפואר ומרהיב עם בר מדהים על הגג בו תוכלו ללגום להנאתכם משקאות. החדרים במלון גדולים מאוד כוללים מיטות קווין או קינג סייז, שולחן עבודה ומיני בר. במרחק של כ-200 מטרים ישנו גם פארק ירוק קטן. סה"כ ישנם במלון 302 חדרים המחולקים לדרגות שונות כאשר המחיר ההתחלתי מתחיל בין 1000 ל-1800 ש"ח בממוצע לזוג ללילה (בהתאם לתקופה בשנה) בחדר סופריור ומגיע עד ל-3500 ש"ח בסוויטות.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד

מלון ד'ה צ'אטוואל מנהטן (The Chatwal Hotel)

  
אם אתם מחפשים מלון יוקרה במנהטן עם השירות האדיב והמפנק ביותר, בידקו את מלון צ'אטוול שזכה להמלצות וציונים מעולים ברשת עם ציון של 9 באתר בוקינג וברשימת 10 מלונות היוקרה הטובים ביותר במנהטן באתר טריפ אדווייזר.

גם מלון זה נמצא במיקום מעולה במרחק של כ-3 דקות הליכה בלבד מהטיימס סקוור וכ-17 דקות מהסנטרל פארק. המלון עצמו מוגדר כמלון בוטיק ונחשב לאחד הטובים ביותר ברמת השירות שהוא מציע וברמת האיבזור היוקרתי בחדרים.

המלון עצמו מעוצב בקפידה רבה תוך שהוא משלב בין סגנון מודרני חדש לסגנון הקלאסי הישן. חדרי המלון כוללים ריהטו ברמה גבוהה ביותר, שמיכות פוך איכותיות, מוצרי טיפוח ועוד. המלון מציע גם מסעדת שף נחשבת מאוד שזכתה לביקורות מצויינות בפני עצמה.

מחיר החדרים במלון מתחיל בממוצע ב-2000 ש"ח לזוג ללילה בחדר סופריור ומגיע עד ל-20,000 ש"ח ללילה בסוויטה המפוארת ביותר.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד

מלון 1 סנטרל פארק מנהטן (1 Hotel Central Park) 

   
עוד אחד ממלונות היוקרה של מנהטן שמככב באתרי הביקורות ונחשב לאחד הטובים ביותר בעיר הוא מלון 1 סנטרל פארק שכשמו, הוא ממוקם כ-500 מטר מהפארק הגדול של מנהטן. מלון זה ידוע ברמה הגבוהה של האיבזור בחדרים עם הכוללים טכנולוגיה מתקדמת וריהוט איכותי ביותר.

המלון זכה לביקורות מעולות ברשת עם ציון מצוין של 9.1 באתר בוקינג הנקבע על סמך כ-1000 חוות דעת מאומתות ומדורג במקום ה-7 בקטגוריית מלונות היוקרה באתר התיירות הידוע טריפ אדווייזר.

המלון מציע 229 חדרים בדרגות אירוח שונות כאשר המחירים מתחילים ב-1000 עד 1700 ש"ח לזוג ללילה בממוצע בהתאם לתקופה בשנה ומגיעים עד ל-2500 ש"ח בסוויטות.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטלס קומביינד

מלונות יוקרה מומלצים נוספים במנהטן


והנה עוד כמה מלונות פאר 5 כוכבים במנהטן שזכו להמלצות מעולות ברשת ע"י גולשים מהעולם ומישראל:

  • מלון הבוטיק טאוורס אוף וולדורף אסטוריה (The Towers of the Waldorf Astoria) - מלון סופר מפואר של רשת מלונות היוקרה העולמית הידועה. זכה לציון 8.5 באתר בוקינג. ממוקם ליד השדרה החמישית. מציע רמה גבוהה מאוד של אבזור ועיצוב. כ-2000 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון טראמפ אינטרנשיונל ניו-יורק (Trump International New York) - מלון 5 כוכבים מפואר הממוקם בפינת כיכר קולומבוס על ברודווי. זכה לציון גבוה באתר בוקינג (9 מתוך 10) ובאתר טריפ אדווייזר (נמצא ברשימת 10 מלונות היוקרה הטובים של מנהטן. כ-1500 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון אינטרקונטיננטל ניו יורק טיימס סקוור (InterContinental New York Times Square) - מלון מפואר השוכן בגורד שחקים במנהטן ואחד הפופולריים בקרב המטיילים הישראלים אוהבי הלוקשרי. ממוקם ברובע התיאטראות של ברודווי ורחוב אחד מטיימס סקוור.זכה לציונים להמלצות רבות ברשת. החל מ-1000 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון קרוסבי סטריט הוטל מנהטן (Crosby Street Hotel) - מדורג במקום הראשון באתר טריפ אדווייזר בקטגוריית מלונות היוקרה של מנהטן. מלון יוקרתי ביותר במיקום מעולה במהנטן. כ-3000 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון מיכלאנג'לו מנהטן (Michelangelo Hotel) - מלון 5 כוכבים במנהטן עם הרבה מאוד המלצות טובות ברשת. זכה לציון 9 באתר בוקינג על סמך למעלה מ-1200 חוות דעת מאומתות. ממוקם צמוד לטיימס סקוור. החל מ-1000 ש"ח לזוג ללילה.

תמונה: mattharvey1 פליקר (CC BY-ND 2.0)

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה